Rene Sieberk: Katuste hooldamine on 100% tiimitöö
Rene on Katusehooldus.ee müügijuht, kelle ülesandeks on välja selgitada, mis on kliendi vajadus ja kuidas soovitud lõpptulemust saavutada.
Rene käest saab alati häid nõuandeid erinevatel teemadel, alustades katuse pesust, värvimisest ja lõpetades fassaadide, aialippide ja vundamendi puhastamisega.
Kinnisvara hooldus on talle südamelähedane teema ja kõige rohkem tunneb ta rõõmu sellest, kui on saanud inimesi selles küsimuses aidata.
Kuidas jõudsid katuste teemani?
Kinnisvara hooldus on mulle juba varajasest noorusest tuttav teema. Päris alguses tegin krohvi- ja värvitöid, seejärel õppisin elektrikuks ja asusin tööle samal alal.
Kuna aga kliendisuhtlus sujus mul libedalt, siis õige pea hakkasin tegelema samas ettevõttes teenuste müügiga. Puutusin lähedalt kokku erinevate valdkondadega nagu tehnohooldus, koristus, elektritööd, nõrkvooluseadmed, katusepesu ja katustelt lume lükkamine.
Kokku töötasin seal seitse aastat, mis andis mulle tugeva vundamendi.
Mõneks ajaks liikusin tööalaselt teise valdkonda ja nüüd olen ringiga kinnisvara juures tagasi, sest otsisin taas seda tunnet, et hommikuti oleks nägu naerul.
Kui kaua oled Katusehooldus.ee-s töötanud?
Kohe algab minu neljas hooaeg. Katusehooldus.ee-sse sattusin, kui nägin, et otsitakse abikätt. Ja kohe kui siia tulin, siis esimesest päevast peale sain aru, et olen õiges kohas.
Millised on sinu lemmikud tööalased tegevused?
Mulle meeldib väga inimestega suhtlemine ja uute klientide leidmine. Suur osa päringutest jõuab meieni läbi veebi. Samas, kui märkan tänavapildis kehvas seisus hoonet, siis koputan ka uksele ja uurin, kas omanik on kursis erinevate võimalustega. Nii olen potentsiaalsele kliendile teada andnud, millised lahendused on olemas ja kuidas ta saab oma kinnisvara eest hoolt kanda.
Katuste hooldamise tore külg on see, et tulemus on kohe silmaga näha. Seepärast meeldib mulle teha ka järelkülastusi. Kui katus on alguses olnud kehvas olukorras ning hiljem saan näha lõpptulemust ja enne-pärast efekti, siis see on tõeliselt kihvt.
Meie peamine soov on anda katustele eluiga juurde ja taastada majade esinduslik välimus. Tunnen, et minu kui müügiinimese pärand on see, et midagi saab päriselt tehtud – antud juhul siis katused saavad puhtaks ja hooldatud.
Meenuta kõige naljakamat seika tööga seoses
Ükskord juhtus selline lugu, et mehed läksid kokkulepitud kuupäeval objektile ja hakkasid suure hooga katust pesema. Kella 14 ajal helistas aga klient ja küsis, et kus te olete, pidite ju 9st tulema.
Selgus, et mehed olid naabermaja katusel. Mis siis ikka, pesid naabril katuse puhtaks, koristasid majaümbruse ja seejärel suundusid õigele objektile.
Tegelikult on sellist olukorda juhtunud veel, aga enamasti on keegi kodus ja inimene ütleb, et tema ei ole katusepesu tellinud. Sel korral sai aga naaber katuse puhtaks pealekauba.
Naljakatele seikadele lisaks on minu töös aga ka erilisi hetki – näiteks selliseid, kus astun hommikul aeda sisse ja mind ootab 90-aastane vanahärra, kellel on juba kohvilaud kaetud ja redel valmis. Ja see on tõesti südamlik.
Kas oled meeskonnamängija või üksik hunt?
Olen kindlasti meeskonnamängija ja meie töös on meeskonnatööl väga oluline roll. Ma võin seal ees joosta ja võimelda, aga kui köis lohiseb, siis pole sellel mingit mõtet.
Müügikohtumisi ja objekti ülevaatusi teen üksinda. Sõites Võrru, Põlvasse, Pärnusse või Tartusse, siis jään tihti ka ööseks, et hommikul juba järgmisele objektile minna.
Minu ülesanne on meie ülejäänud meeskonnale teha eeltööd. Ja mida paremini ma ette kirjutan, seda kvaliteetsem tuleb välja ka lõpptulemus. Nii et meie töö on 100% tiimitöö.
Mis on sinu meelest Katusehooldus.ee tugevused?
Meie eeliseks on põhjalikkus, süsteemsus ja tiimitöö.
Meie klienditeekond on lihtne – klient teeb päringu, saab pakkumise ja kui ta on sellega nõus, siis saab ta tellimuse lehe, kus on kirjas nädal, millal tuleme. Ja see peab 99% paika.
Kokkulepitud kuupäeval tulevad mehed ja teevad tööd ära. Meestega on kaasas ka projektijuht. Kui töö saab tehtud, siis saadetakse arve. Lisaks kehtib meie töödele garantii.
Väiksemate teenusepakkujate puhul on probleemiks tööjõu nappus.
Meil on aga piisavalt suur tiim ja ülesanded on ära jaotatud. Kui keegi haigestub, siis saadame teise brigaadi.
Samamoodi saame vahetada masinaid.
Inimeste ja seadmete tõttu meil töö tegemata ei jää.
Kuidas hindad üldiselt hoonete heakorda Eestis ja omanike hoolt ja kas see on ajas muutunud?
Meie hooneid ja kinnisvaramaastikku iseloomustab see, et lastakse asjadel minna täiesti käest ära, seejärel võetakse katuse vahetamise pakkumine, mis on kallis, ja siis hakatakse otsima, kas on veel mingeid võimalusi. Nii jõutakse tihti meieni.
Kui alguses pöördutakse jutuga, et otsitakse kiiret ja odavat lahendust, siis tegelikult see suhtumine sageli pikema vestluse käigus muutub.
Aina rohkem mõeldakse sellele, kuidas säilitada oma kinnisvara väärtust, et seda saaks pärandada ka lastele.
Hea meel on näha, et majaomanikke huvitab, kuidas nende katus ja maja kestaksid võimalikult kaua.
Järjest rohkem on ka kliente, kes juba sügisel küsivad pakkumist, et kevadel üht-teist oma maja juures ära teha. Soomes on see näiteks väga tavapärane. Kliendil on juba pool aastat ette teada, milline on tööde hind. Meie aga saame tema töö juba kevadisse graafikusse planeerida.
Mis paneb sinu silma särama?
Meie töö lõpptulemus. Eriti olukorrad, kus enne-pärast efekt on erakordselt suur. Näiteks kui 30-aastasele kivikatusele teha nii pesu kui ka värvimine, siis tean juba ette, et tulemus jääb super.
Silma paneb särama ka meie töökeskkond. Katusehooldus.ee-s on hea töötada. Kõik annavad endast iga päev maksimumi ja ma pole kohanud, et keegi ütleks mõne asja kohta, et see pole tema töö.
Võib öelda, et meie head tulemused on meie hea koostöö ja töökeskkonna vili.
Sinu põhimõte elus ja töös
Tihti inimestel on silme ees lõpptulemus, mida nad oma maja juures teha soovivad, kuid nad ei tea, kuidas selleni jõuda. Minu ülesanne on neid toetada, pakkudes neile välja viise, kuidas seda kõige kiiremate sammudega saavutada.
Niisiis – aitan sul teha õigeid otsuseid kinnisvara hooldamisel.